Smiiink :))

Kranya, en som jag läser Foto B med frågade mig om jag ville sitta modell för henne när hon sminkade (hon går en make up-kurs) och såklart ville jag det :)) Tycker sånt är jättekul! Så idag klockan 8 var jag där för att få en bröllopsminkning :P Tog nästan fyra timmar innan vi var klara :P Jag tycker det blev jättebra och hon är väldigt duktig :D Ska kanske bli sminkad och fotad nångång, det kommer bli kul! :))

Jag hinner inte lägga upp mer än en bild just nu för ska iväg till Pernilla snart för att vara med henne och Amanda :)) Så det får bli en vääldigt seriös bild på mig :P Man ser kanske inte sminket jättebra, men det kommer fler bilder imon eller nåt..


Jätte söt! :)

Sandra Foto B

Hej Johanna!

Nu har jag kollat in dina bilder och de är as snygga!

Var nice i dag på botaniska vi ses på Tisdag, ha de kul i kväll.

Kram

Du får min bloggadress sen den ser ut som fan!

Nu har jag lagt upp deltagarna i fototävlingen. Du har fram tills onsdag på dig att få så många röster som möjligt. för du vill väll va en av dom 4a vinnarna ;D om du är en av dom 4 vinnaren kommer du att synas i min meny i 2-3 månader + att jag kommer att lägga upp något inlägg då och då om vinnarna.

Snyggt sminkat!

Sjukt fin blogg. Väldigt fina bilder! :]

Du är grymt duktig!

Fin är du med! :)



Själv gillar jag att sminka mycket och ta kort.

Hoppas jag kan bli lika bra som du :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: