Några bilder

Var i stan med Viktor idag. Var inne på Panduro där jag köpte lite fler bakgrunder till ministudion. Kan aldrig få för många färger :P Blev Lila/rosa, Limegrön, silver och turkos :))
Plockade några blommor på vägen hem för jag ville testa dom nya bakgrunderna :P
Här är några av bilderna som jag tog.. Inga speciella, men ändå :P




mållös

Kan du inte visa lite vad du använder för saker till din hjälp när du fotograferar?

Som vad du hade köpt idag?

=)=)

Vadå inga speciella dom är ju skitsnygga!

Tänkte precis åka in till Panduro imorgon och göra exakt samma sak, ska sno med mig lite blommor och testa hemma. Några tips på inställningar på kameran?

AAA tackar, missat det helt.

Super trevligt =) Tack!!

Tjena!

Jag har en fråga...JAg och mina vänner hade en fotodag då vi fotade med min kompis systemkamera. Det är bara det att bilderna är för stora för att jag ska kunna lägga ut dompå min blogg! Händer det aldrig dig? Vad ska jag göra? :)

Kram

du tar JÄTTEfina bilder ! :D

jag är ett fan ! ^^D

fina bilder! :D

---

vart har du köpt glasskivorna & har panduro någon hemsida? :)

Den sista blev ju skiitsnygg ;O<3

använder du förövrigt blixt till dessa bilder? :p

använder du förövrigt blixt till dessa bilder? :p

svar: hihi, jo det verkade kul :p

hej!

du är verkligen skitduktig på att fota!

vart kan man köpa sån där bakgrund, och hur mycket ungefär kostar det? :)

och har du en glas skiva under så det blir en liten svag spegelbild? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: