Härligt vårväder

Var med Amanda och Camilla i slottsskogen idag. Camillas hund Nellie var också med :)) Satte oss i azaleadalen en stund i solen och det var hur härligt som helst! Blev såklart lite bilder också ;P







Försökte rädda bilden på påfågeln, men det gick inte så bra :P När han fällde upp fjädrarna var han hälften i skuggan och hälften i solen. Eftersom jag hade tagit bild på honom i skuggan först blev det som kom i solen lite överexponerat ;o :P

jag har sagt det förut men säger det igen; jag älskar dina bilder!

nu drar jag igång en FOTO TÄVLING. Om du vill va med och tävla med 1 bild så kan du antingen lägga upp bilden på din blogg och skicka länken till mig. Eller så kanska du har 1 bild på din blogg som du vill tävla med då skickar du bara den länken med. Men du får bara tävla med 1 bild. Om du vinner kommer du och 3 till synas i min meny längst ner. I ungefär 2-3 månader. Jag kommer med att lägga upp något inlägg då och då och berätta lite om din



blogg och länka till dig och dom 3 andra deltagarna som då vunnigt. Men allt deta kan hända om du nu är med och vill försöka att vinna. Men din bild.

Låter inte det bra?

Tryck här för att va med

http://idaelfs.blogg.se/2010/may/foto-tavling.html#comment



du kan läsa lite mer där. För att förstå mer.

Fråga mig om jag har varigt otydlig eller något.

Lycka till!

jag total älskar dina bilder!

Fiiint :D

Camilla

Nellie ser elak ut på bilden :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: