Foto B

Hade redovisning idag. Temat för bilderna skulle vara "ett glas vatten" och man fick göra vad man ville, bara man hade ett glas vatten och det skulle vara en serie med 5-7 bilder. Visade bilder jag hade tagit när jag fotade för den uppgiften och fick en fråga om jag skulle lägga upp hela serien med bilder. Så jag tänkte göra det nu :)) Redovisningen gick bra, läraren sa inte jättemycket om bilderna, men han gillade dom.
Fick också veta vad jag kommer få för betyg i kursen och jag fick MVG :D Hihi då blev jag glad!


Fina bilder! :D

Grattis till MVG:t din lilla pluggis! ;)

jag försökte ladda ner photoshop cs5 idag, men det funkade typ inte, kan du skicka länken till den du laddade ner den hos, för jag fattar inte hur man laddar ner? :-)



jättefina bilder förresten!

Klart att du ska ha MVG - dina bilder är grymma

Superfina bilder som vanligt!



Kramar Ida Gilbertssson - MINI (idafoto.blogg.se)

Grattis till mgv:t! :)du förtjänar det :)

Klart du ska ha MVG :D Jättefina bilder :D

grattis! :D



den näst sista bilden är asgrym, plasket ser ut som en hand! :O

På den fjärde bilden ser det ut som det är en liten hand som sticker upp ur vattnet!:) Gulligt!

Klart du ska ha MVG! Grattis :D

Hej, jag har en lite fråga och skulle bli tacksam för svar :)



Vilken/vilket skola/gymnasium går du på?

en fråga hur kan du få så bra fokus på själva vattnet, För när jag försöker fota det så tar bakgrunden över och så blir vattnet i ofokus.

Sedan vilken inställning använder ?:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: