Försenat

Idag åker jag och Viktor till Cypern! :D
Det ringde på min mobil förut och det var någon från fritidsresor. Jag trodde typ att det skulle vara inställt eller nåt :P Fast hon sa att planet är försenat ;o Det skulle egentligen gå klockan 18.30 från Landvetter, men istället går det 22.50! Ingen rolig tid att åka ;/
Det tar ca 4 timmar att flyga ner dit, sen är klockan en timma mer där nere också, så kommer fram vid 4, lokal tid. Efter det ska man vänta på väskorna och hitta bussen. Tar väl ungefär en timma till hotellet också, så kommer vara på hotellet runt 6 på morgonen typ kanske ;o Segt att komma fram då.
Fast jag är iaf glad att dom ringde och sa det :))
Så vid 19.30 typ åker vi till Landvetter sen...

En bild som jag tog sist jag var på Cypern. I Augusti 2007 :P

Hade ingen kamera då, så den är tagen med mobilen..


Eve

fin bild! :)

Du får ha det så bra då! :D

Ha det kanonbäst! Väntar med spänning på alla bilder som förhoppningsvis visas upp på bloggen ;)

Sv. Aweeeeesome!

Hoppas ni får det jätte mysigt och trevligt :D

Hej!

Det planet ni åker med var antagligen det vi åkte hem med den 24/5 från cypern..När vi kom till flygplatsen så fick vi info om att planet var försenat minst 4h (det blev dock 5 h)..men vi fick ingen info innan utan när vi var framme på flygplatsen! vi hade kunnat få en soldag extra! dom hade liksom haft info:n i typ 1 timme innan vi åkte från hotellet..



Förseningen berodde i alla fall på att planet var försenat från arlanda till cypern..sen gick det senare från cypern till landvetter sen erat plan då från landvetter till larnaca...



haha inget intressant egentligen..


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: