Rösta? :))

Hade vart snällt om ni ville gå in och rösta på mig till veckans blogg :))
För att göra det går ni in här maaaliihn.blogg.se och skriver eran röst i en kommentar
Skulle vara jättesnällt! :D

Bara för det får det bli en bild på mig när jag fotar :P

Sandra som tagit bilden



Har du kompisar som gillar att fota också? :)

Röstat! :) :)

jo på senare står de helt still på mitt idé kontor så får hoppas de börjar komma igång där upp snart igen:P

jo på senare står de helt still på mitt idé kontor så får hoppas de börjar komma igång där upp snart igen:P

Sv: Jo det är sjukt frustrerande. Minneskortläsaren i kameran som blev paj :( Hänt dig någon gång?

svar: Samma här.. /:

jätte din blogg med måga fina bilder :D

fin bild på dig! :D

Och jag har även röstat på dig såklart!



Känner du för att ha ett handgjort smycke? kolla på min blogg som länkar dig vidare till tävlingen! :D

Ha en bra dag!

frida,

gör du headers till bloggar? , :)

frida,

gör du headers till bloggar? :)

Har röstat :))

Designar du bloggar åt folk med? Din blogg är sjukt fin iaf :D

fin blogg :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: