Resten av bilderna

Redigerat klart resten av bilderna nu så här är några till ;p


Pernilla

Responsen på dessa bilderna var väldigt låg. Ingen som vågar kommentera eller så hade dom inte "wow"-känslan ..Dåligt

grattis, du är med bland dom 5 finalisterna!

nu är det bara och rösta och se till att folk röstar (:

Precis som Pernilla tror så får man faktiskt inte wow känslan. Tycker att i princip alla andra bilder du har tagit tidigare har varit helt fantastiska, speciellt macrobilderna. Men det här vara bara..väldigt "osmakligt" på något sätt.

De här tjejerna är väldigt fina, men tyvärr tar du fram de sämsta sidorna hos dem och får dem att bara se allmänt löjliga ut.

Enda bilden jag tyckte var någonting att ha var den sista, det var den enda med känsla i.



Jag hoppas att du inte tar allt för illa upp nu och att du kan ta kritik.



Övning ger färdighet! :)

Självklart är det viktigast att du och dem är nöjda!

Men jag håller ändå fast vid att du plockar fram fel sida hos dem. Visst det kanske inte är seriöst. Men enligt mig gör du bara dem till åtlöje.

vad som gör de till åtlöje?

Hm, sminkningen först och främst, tycker dock inte att det behöver vara helt fel med det, sminkningen kan göra det till en rolig sak liksom.. men ljuset gör det fel på något sätt.. hade du ändrat ljuset kanske gjort lite på något annat sätt.. lite mystiskt eller något så tror jag att det hade blivit mycket bättre.

Så det är väl egentligen inget som är sådär konkret fel utan det är väl kombon som jag inte gillar.

vad ska ni hitta på idag? :D

håller med dom andra tyvärr..

det ser oproffesionellt ut i gämförelse med dina andra bilder

i just don't get it :S

ne de blir tummen ner för dom bilderna!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: