Prag

Nu sitter jag på bussen ner till Prag :))
Viktor, min bror, spelar handboll och ska spela en cup där nere. Min pappa är ledare för laget så hela min familj åker med ner. Dom har spelat där två gånger förut, men detta är första gången jag åker med :P Kommer bli väldigt kul :)) Både att fota handboll och i Prag!

Resan ner är ju ganska jobbig. 18 timmar på en buss ;o Nu har vi åkt i nästan två timmar, så det är långt kvar.... Kommer vara framme runt 13.00 imorgon :P
Men det är iaf tur att pappa fixade så jag kan vara inne på internet på bussen, iaf ner till helsingborg där vi ska ta färjan till danmark.

I Prag kommer vi stanna tills på tisdag och då blir det en 18 timmar lång bussresa igen, så är hemma på onsdag morgon antagligen :P Hoppas att det kommer vara fint väder, iaf att det inte regnar så jag kan fota mycket :))

På hotellet är det gratis internet, så jag kommer uppdatera lite här på bloggen med bilder i veckan :P

Hej, jag älskar din blogg och följer den. Nu ber jag dig också, snälla gör detta!

Gå in på facebook och bli ett fan:



http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Vi-som-ar-emot-alkohol-i-trafiken/113538335327683?ref=ts



skulle betyda oerhört, visa att du hjälper bra föreningar som denna. Det handlar om att alkohol och trafik inte hör ihop!

Vad kul! Hoppas du kommer ha kul i Prag :)

ha det så kul! :D

Ha det kalas, du!

ville bara säga tack för kläderna ;)

Det är så himla fint i Prag, jag vill åka dit igen...

Ha det kul där! Jag är ganska säker på att du kommer att ha det. =)

Ha det bra! :)

Superfiin blogg, allt bra med dig?? ;)<3

Ha det bäst :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: