Fjädrar :))

Fotade med fjädrar och vatten igår :P

 


Jag tror minsann att du har överträffat dig själv! ;)

fiiiint :)

Åh va vackert! :)

josefin

alltså det är helt stört fina bilder!!! vilket objektiv använder du när du ska ta så väldigt nära macrobilder? :)

Svar till "josefin"

Tack så mycket! :)) Jag använder Tamron 90mm när jag fotar macro

ooo jäääävlar, SKIT SNYGGT!

Men!!! Så jäkla coola, åh shit alltså, vet inte vad jag ska säga, blev typ förälskad! xD

Sv: Jag ljuger inte ;)

Underbara bilder:)

Gud så fina bilder alltså och vilken kul idé :) Gör de nå om man kanske prövar själv attta såna bilder`? Mina lär då ändå inte kunna gemföras med dina

jag fattar inte hur du lyckas!!! dina bilder blir så grymt mäktiga! :O :D

vilket objektiv har du använt och vart köpte du det? :) vill införskaffa ett till mig själv ;)

du tar väldigt fina bilder ;O

Jag har "veckans blogg" på min blogg så va gärna med, så kanske du blir en av finalisterna på fredag :)



http://maaaliihn.blogg.se/2010/march/komentera.html#comment

DU tar fantastiska bilder! och din blogg är verkligen superfin :)

Kika gärna in hos mig!

mkt fina bilder :)!

underbara!

Anonym

ahit, du är HELT otroligt bra på att fota!! Gillar din blogg :))

sjukt fina! :D gillar dom med dom oranga fjädrarna mest, färgen framhäver dropparna så bra! :)

jättehäftiga bilder! du e jätteduktig!



//K

Jättevackert!!! Förs ser man inte att det är fjädrar!! Måste kolla riktigt noga så ser man!! Det är sååå häftit!!! Gör det roligare lixom!!:) Gillar verkligen dina bilder!!!!

shit vad vackra bilder! :D

Jag älskar dina bilder,du är så otroligt påhittig och duktig!

Hur har dagen varit?

Kram

Jättefina bilder! Älskar fägerna och skärpan :)

Ruggiga bilder! Dina portätt är också amazing! Trodde inte att man skulle kunna komma så nära med Tamrons 90, eller har du croppat? :) Hur som helst, skitsnyggt!

Sista bilden är förjävligt läcker!

Kram

Du tar otroligt fiiiina bilder!

hur gammal är du?:P

Häftiga bilder!

Det är helt sjukt hur fina bilder du tar människa! :o

Helt sjukt vad duktig du är!

Gillar verkligen dina bilder!

Asså, du är min förebild! Dina bilder är helt underbart jevla bra! :)

Fy. Fan. Va. Snygga. Bilder. Du. Tar. Blir helt till mej. haha. Vilket av dina objektiv har du använt när du fotat dessa bilder? Är själv mycket för macro och vill ha ett superobjektiv :)

Hej, tittar igenom dina bilder och blir helt till mig:)
Hur har du gjort dessa bilder? Hur får du vattendropparna så perfekta? :)

Svar: Jag har sprutat på vatten med en sån blomspruta bara så blev dom sådär :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: