En bild


Vacker som tusan!

Skit snyggt verkligen :)

Fiiint :)

så fina bilder du tar !

ska vi följa varandra via bloglovin ? :D

skitsnygg!!

Älskar dina bilder! :D

du är sjukt duktig bakom kameran!

Du tar otroligt fina bilder asså!:D

okej, jag måste bara fråga, hur fotar man i HDR och vad är det för nått, eller redigerar du det så?

tacksam för svar =)

Var ju bara tvungen att leta upp den nu bara för att du sa det. Haha, ja, skillnad är det ju ^^

Svar: Haha :P Ja, och det finns en ännu värre version av den i ännu längre bak i bloggen :p
Johanna Fåglund

Jaha oj, den såg jag inte ens! Det stod att det fanns två tidigare så antog att det var denna eftersom jag redan scrollade förbi en^^

Du borde göra ett inlägg med hur du utvecklats, både fotografering och redigering i detta fallet. Alltid roligt att se liknande bilder med flera års och erfarenhet mellan :)

Svar: Haha, oj, det var jag som hade missat en bild då. Tre redigeringar fanns visst på denna sen innan :p Jag la upp en bild från varje månad jag fotat för ett tag sen, men har inte gjort något inlägg om min utveckling inom redigering. Får göra det någon gång :))
I dessa två inlägg kan du se utvecklingen inom foto iaf: http://stargirlphoto.blogg.se/2013/april/min-utveckling-inom-foto.html
http://stargirlphoto.blogg.se/2013/april/en-bild-fran-varje-manad-jag-fotat-ii-2.html
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: