Botaniska med Pernilla

Jag och Pernilla åkte till Botaniska trädgården för att se om det hade kommit några blommor än. Vi gick runt en stund, men det var bara is och slask överallt ;o Vi gick in i växthuset ist, men där hann vi bara vara i typ 10 minuter innan dom stängde. Så det blev inte så många bilder där inne heller :P
Men hittade några snödroppar sen iaf :))


Anonym

Blommorna blev skit fina :D

funderar på om jag ska ta ut min kamera på en promenad om det blir fint väder snart :D

Sikka härliga bilder, den mellersta speciellt! :D

oh, bilderna på blommorna får mig att längta ännu mer till sommar och vår heheh , snygga bilder ;d

Otroligt fina bilder måste jag säga!

finfina bilder!

Hur har du fått den rämsan med bilder i menyn?!

Hej! Jag har startat en tävling på min blogg. En fototävling. Gå in och kolla på eklundmatilda.blogg.se

Anonym

Hej!

Är det inte jobbigt att vattenstämpla bilderna jämt när du har fotograferat? Eller gör du det på kameran eller photoshop? Eller görs det automatiskt , isf hur? :))

Svar till Anonym:



Jag gör det i Photoshop och nej, jag tycker inte att det är jobbigt :P Har gjort en pensel med mitt namn så det är lätt att bara sätta dit den :))


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: