Vampire

Hade lovat Kranya att jag ska sitta modell åt henne på hennes tre make up-prov som hon har nu. Men eftersom dom inte ska fuska (hur man nu ska kunna det) måste man byta modeller med varandra, så idag var det en som heter Jessica som gjorde en 50-tals make up på mig. Tyckte det blev bra, påminde lite om en vampyrsminkning, så det fick bli det temat när jag fotade sen när jag kom hem :P Haha..
Imorgon blir det någon annan som ska sminka mig, vet inte vad det kommer bli för tema då, men på onsdag är det iaf Kranya som ska sminka mig :))


Läckra bilder, jag vill också ta vampyrbilder på mig men jag känner ingen som är bra på att sminka :P

SV: Haha jo jag har hört både en och annan gång att jag liknar en vampyr. Bara huggtänderna som fattas! :P

SV: Absolut huggtänder och röda linser sedan är jag good to go! xD

coolt! Hur fixade du huggtänderna??

Riktigt snyggt!

Jag gillar den röda färgen på läppstiftet! :>


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: