Ullared

Källsjö ligger bara typ en mil från Ullared, så varje gång vi är där åker vi till Ullared också :)) Denna gången var det jättelite folk! Inte som i höstas när man typ dog där inne ;o Nu kunde man iaf gå och kolla på massa saker utan att känna sig ivägen för allt och alla. Vi kom dit vid kvart över 7 på morgonen, en kvar efter dom öppnat och var där till 10. Hittade en hel del fina saker :)) Efteråt köpte vi korv med bröd av han den trevliga killen i kiosken som var med på tv i det programmet om Ullared :P Sen finns det lite skoaffärer på utsidan som är kul att kolla i :P Denna gången hittade jag ett par jättefina skor som jag var tvungen att köpa :D
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på några av sakerna jag köpte :))

Köpte en ring, ett halsband och nagellack.. Jag älskar att ha starka färger på naglarna :P

 

Min blomkruka som är hur söt som helst och heter Tom :)) Ska visa bild också när han fått hår sen när jag köpt det :P

 

Det är typ tradition för mig att köpa en sov-tshirt när jag är där :P Denna gången blev det denna med en struts där det står "I called him Frankie" :D

Köpte också det jag har på mig på andra bilden, thsirt och mjukisbyxor :P

 

Och söta döskallar man ska sätta på naglarna :))


Jätte snygga skor, coolt nagellack!

Jag gillar Tom och Frankie ;)

Sovt-shirt <3

Jag MÅSTE verkligen åka till Ullared! Skitsnygga saker, älskade halsbandet och ringen och skorna!

Älskar skorna, skit nsygga!



kram annie

Min bror hade för att tag sen massvis med sånna krukor med olika frisyer, haha. Jätte söta är de ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: