Rosa

Var längesen jag fotade nu så jag tog ut mammas blommor som hon köpte igår och fotade dom lite :P

 


Fiiint :D

snygga bilder! :)

Super fina!

fina bilder! :)

becka

sjukt coola bilder! speciellt den sista :D

Grymt fina biler!

grymma bilder! fin blogg också :D

Härliga kort!

moa

sjukt fina bilder!

tänkte fråga hur du får såna fina vattendroppar på blommorna. jag gjorde ett sånt försök häromdan med att spruta vatten på men de vart inte några "fina" droppar, bara allmänt blött..

moa

sjukt fina bilder!

tänkte fråga hur du får såna fina vattendroppar på blommorna. jag gjorde ett sånt försök häromdan med att spruta vatten på men de vart inte några "fina" droppar, bara allmänt blött..

Gud vilka fina bilder! :)

amanda

Vilken kamera o Objektiv använde du när du fotade de fina vattendropparna?:)

skitsnygga bilder :)

Jag undrar om du kunde ge tips på vad en systemkamera för en nybörjare ska ha för funktioner och objektiv för jag har tänkt att köpa en men jag har ingen aning om vilken jag ska köpa. Jag har tänkt mig en nikon men jag är inte helt säker. Skulle bli jätte glad för svar och tips :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: