Lady Gaga

Satt modell för Kranya idag igen ;P Temat var "look alike" och personen hon hade valt var Lady Gaga :P En riktigt häftig sminkning var det, så det var kul :)) Andra hade valt lite tråkigare personer som det inte var något speciellt med, så det är tur att jag och Kranya verkar gilla ungefär samma sminkningar ;P haha
Lägger upp bilden på Lady Gaga och hur det blev på mig :P
Ska sitta modell tre gånger nästa vecka, så då kommer det bilder på fler fina sminkningar :))


Den här bilden på mig har Pernilla tagit :))

Jätte snyggt! :) Du är faktiskt lite smålik henne!

Supersnygga bilder på dig! Tyckte det var ganska likt faktiskt :D

Anonym

guud va bra! :)

issaaabooui @ BDB

Du liknar Lady Gaga jätte mkt faktist på den bilden! Fast du är mkt sötare!

snyggt :D

Gillar sminkningen! :)

Lik = JA :D

Din kreativitet♥

snyggt! riktigt lik :)

Likt bara att du ser MKT bättre ut än henne ! :)

Åh gaash va snyggt det blev! Jättelika det blev :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: