Eclipse !

Idag var det premiär för tredje filmen i Twilightserien, Eclipse! Jag var där med Amanda, Pernilla och hennes syster Jessica.
Jag gillade första filmen väldigt mycket, men andra var inte alls lika bra. Hoppades inte att trean skulle vara som tvåan och den var faktiskt mycket bättre! :)) Kunde inte hitta något dom glömt i filmen eller så. Var ju ett tag sen jag läste boken nu, men tyckte dom hade fått med allt som behövdes. Så detta blev en ny favorit av dom filmerna :P Nu får man bara vänta tills fjärde filmen kommer. Den skulle dom väl dela upp i två delar? Hoppas det blir bra iaf för jag tror att jag tycker fjärde boken är den bästa :P


Japp, fjärde filmen delas upp i två delar :) Första delen kommer i November 2011 och nästa del 2012 :D hehe

I boken så tror jag att bröllopet hölls riktigt i slutet.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: