28 Maj 2010

Härligt väder med sol igen :P Tur att det bara var en dag det var molnigt, hade blivit lite tråkigt annars ;o Men denna dagen kunde vi gå ner till stranden och sola :D Blev lite undervattensbilder också ;P Gjorde inte så mycket mer på dagen, gick till hotellet och spelade kort efter stranden. När det blev mörkt såg vi att det flög runt massa fladdermöss utanför våran balkong :P Typ helt omöjligt att få en bra bild när dom flyger hur snabbt som helst och det är kolsvart ute, men jag försökte iaf :P Lite senare gick vi ut och åt. Maten var väl sådär denna gången :P Servitören verkade lite stressad, han sprang mellan borden och när vi beställde kollade han runt på alla andra bord utom oss :P
Det var fullmåne och jag ville ta lite kvällsbilder, så efter vi hade ätit gick vi upp på rummet, hämtade stativet och gick ut igen. Det är väldigt fin utsikt från en typ klippa bakom hotellet och månen var precis mitt över havet där och det var väldigt mysigt :D Sen gick vi till den lilla viken eller vad man ska kalla det som vi hade badat vid någon kväll innan, men det var så mörkt så jag kunde inte få någon fokus så jag fotade Viktor istället med blixten :P
Lite läskigt att gå ute när det är mörkt och man inte ser alla småkryp ;o Kändes som att det kröp över hela kroppen efteråt.. Det var allt vi gjorde den dagen :P













The pleasure is all mine;D

Pernilla

På spindelns bakdel ser det ut som att finnas ett ansikte :P

Man längtar ju inte mindre till utomlandsresan när man ser dina bilder kan jag ju säga... :P

Du å din bror är ju jätte lika! ^^

Min bror heter också Viktor :))

har du något slags fodral runt kameran när du fotar under vatten? Isf vart kan man köpa de och va ligger priset runt? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: