27 Maj 2010

På natten när vi skulle sova såg jag hur det blixtrade till i rummet.. Det hade ju vart fint väder hela dagen och kvällen så jag tänkte inte att det skulle börja blixtra ;o Men då hörde vi åskan och efter en stund började det ösregna och det blåste mycket också. Lite läskigt var det :P Visste ju inte om dom hade åskledare eller hur stora stormarna kan bli där :P Men vi somnade iaf vid 2, jag vaknade klockan 4 och det höll fortfarande på lite...
På morgonen när vi vaknade var det molnigt och det småregnade lite då och då.. Blev sen frukost/lunch på hotellet, när vi satt där såg jag att det var ganska stora vågor på havet så jag och Viktor gick ner och fotade lite efteråt.. Eller jag fotade iaf ;P
Vi gjorde inte så mycket denna dagen, mailade lite bilder hem till mamma och pappa så dom fick se hur vi hade det :P På kvällen gick vi till hotellet som vi bodde på för tre år sen (Nausicaa) och åt middag :P
Blev inte många bilder :P Tog kanske 50 på hela dagen ;o Redigerade 5 av dom som jag lägger upp..
Klicka på bilderna för att se dom större :))


Den första bilden är lite lik The Sims-miljön, hähä ;)

Skitfint i alla fall :D Vill också utomlands till något varmt och fint ställe!

Riktigt fina bilder:) gillar din blogg:)

Ser jättehärligt ut!

härliga bilder :)

fiiiiiina:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: