26 Maj 2010

Var nere på stranden och solade till typ 15.30. Riktigt varmt var det så man var tvungen att gå ner och doppa sig ibland :P Men jag tog aldrig med mig kameran ner. Sen gick vi upp på rummet och spelade kort och så :)) Jag ville ta kort i solnedgången så vi gick ner typ lite innan 18.30, men solen gick ju ner på helt fel sida.. Jag hade ju velat ha solnedgången över havet, men det var inte så. Vi hittade en liten vik eller vad man ska kalla det där vi badade lite. Shit vad kallt det var i vattnet på kvällen :P Då blev det lite undervattensbilder iaf.
Kom till stan ganska sent och vi åt på samma restaurang som vi gjorde dagen innan :P Vi gick lite i stan (om man nu kan säga stan till det) efteråt också, det är typ bara en lång gata så gick vi tillbaka till hotellet sen..






I huset längt bort som man ser där bodde vi i med balkongen i mitten åt detta hållet :P







Detta var den enda bilden jag fick på solnedgången :P





ÅÅÅÅÅ UNDERBARA BILDER!

Ooootroligt fina bilder! :D

Bilderna är otroligt fina och färgerna är fantastiska! :D

Hoppas ni hade det super bra!

Vilka härliga bilder! :D

Men Jesus, hur får du till sådan klarhet i bilderna?

Hade du med dig stativ till cypern? :) och så undrar jag, vart lägger du kameran när du lämnar hotellrummet? (om du nu lämnar kvar den). Jag ska nämnligen utomlands sen till höst och är lite fundersam på om jag vågar lämna kvar kameran i rummet när jag är borta. haha :) (med tanke på städerskor osv). Kram

Anonym

först vill jag säga att alla bilder är helt fantastiska!

men sen undrar jag en sak också; hur får du dina bilder så färgrika? ändrar du det i photoshop? kram :))

Jag kan inte ställa in slutartid på min kamera... :(

Går det ens på digitalkameror?

Ååh, fan vad gött med milkshake!

Väldigt fina bilder! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: