Hemma igen

Kom hem från Turkiet för en stund sen, har hunnit packa upp lite och så. Har haft det väldigt bra, solat och badat mycket :)) Fast det är ändå lite härligt att vara hemma igen :P Ska snart kolla igenom alla 2428 bilder som togs där :P Sen redigera lite. Kommer kanske hinna lägga in några bilder senare idag :)) Annars kommer det säkert bilder imon.

Och ni måste lyssna på McFlys nya låt Party Girl! Annorlunda är det, men McFly kan inte misslyckas med något! <3 Läntar tills albumet släpps :))


Tummen ner på nya låten. Sorgligt, men sant :(

What!?! Nej, besviken :( På låten alltså.

hoppas du hade en bra resa, jag ser iallafall fram emot att få se de snygga bilderna där ifrån. Ja snygga kommer de att vara, för det är alla bilder du tar! :D

Låten hackade lite men håller med dig McFly lyckas med allt dom gör! Ser fram emot vad som ska hända framöver.



Haha ojdå 2428 st bilder, du som inte tyckte det fanns något bra att fota. Haha

jaha okej, typ samma, fick min systemkamera för snart ett år sedan och har fotat "seriöst" kan man v'l säga i ca ett halvår ;)

haha ne, jag har lärt mig väldigt mycket det senaste är jag kollat runt på bloggar ;)

ja! älskar dina vattenbilder om jag inte redan sakt det! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: