18 Juli 2010

Finns inte mycket att skriva om denna dagen. Låg på stranden och badade i havet :P Efter stranden gick jag, mamma och Sanna till Ullared och tittade lite :P Köpte inte något den gången för pappa behövde vara med och pruta :P Jag fotade mest blommor denna dagen, vet inte varför det inte blev så mycket annat :P På kvällen åt vi på våran hotellresturang. Den var väldigt bra tycker jag och servitörerna var ganska roliga :)) Dom hade gjort fint också på vårat bort med massa blommor och så :P







Hej!

Du tar sjuuukt snygga bilder. Men på BDB såg jag på din bild att du har blixt på. Är det blixten som gör att många av utlandsbilderna blir så klara och fina eller har du redigerat dom?

Kram. :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: