Slottsskogen

Orkade inte sitta inne hela dagen så jag åkte till Slottsskogen och gick runt där i nästan två timmar och fotade djuren :))
Finns rätt roliga djur där att fota. Pingvinerna är ju roligast :D Fast nu på vintern är dom inomhus och det är rätt svårt att fota genom det glaset, dom borde verkligen göra rent det ;o
Gick igenom Azaleadalen och då hoppade det upp ett rådjur från buskarna :)) Trodde inte att jag skulle hinna byta objektiv för dom brukar springa iväg rätt snabbt, men den bara stod där och kollade på mig :P Sen kom det upp två till ur buskarna. haha :D Sen hoppade dom vidare in i skogen igen :P


Var bor du ? =)

+ Riktigt fina bilder !

Åh va söta rådjuren va! Blicken när de kollar på dig. Så fint!

Slottsskogen? Är det en djurpark? Men är det gratis att bara gå förbi där när man känner för det? :P

Så sjukt fina bilder, du är bäst på djurbilder, man får alltid glädjekänslor när man ser dem.

Helt störda bilder tar du! Sen undrar jag vad det är för skillnad på HDR bilder och vanliga?.. och om du inte vill att man ska ta bilderna..?

vad är slottsskogen? Är det nån djurpark? Går vissa djur fria där inne? Tänkte eftersom rådjuren bara hoppade fram :D

/Ellie

d e slottskogen va?? jag bor typ 300 m från slottskogen ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: