Skatås/Delsjön

Jag och Pernilla tog en liten promenad i Skatås/Delsjön. Vi började gå från hållplatsen 11.30 upp mot Skatås och gick en lååång väg och var tillbaka på hållplatsen 15.10 ungefär :P
Det var kul, men det tog en bra stund innan vi hittade ut därifrån :P Kom iaf ut innan det blev mörkt ;P
Blev en del bilder också, kanske inte så jätteroliga bilder, men lägger upp några ändå :))




Pernilla hjälpte mig att rita ut på kartan hur långt vi gick :))


Väldigt fina vinterbilder! :)

Finfina bilder :)

svar: åh, vad roligt! En sån park skulle jag vilja ha här i örebro, hehe! Kostar det inte nåt att gå in i parken?

/Ellie

Oj, ni gick rätt så länge! Men det är ju bra :)

Ellie: Men i Örebro kan man ju gå runt Hjälmare, det är ju också som en karta man följer.

Cool design på bloggen -och härliga foton! :O)

svar: Haha, ja men det är bra att du är ute och rör dig ;) Loven har ju annars en tendens att ägnas framför datorn :s

Så lite så. :)

Sjukt fina bilder! :)

Hoppas allt är bra ikväll? ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: