Roliga former :))

Fotade vatten idag. Tycker det är kul för det blir aldrig likadant :P


Jättecoola, jag måste verkligen börja fota, men jag är sämst på inställningar och sånt xD

SV: Varsegod:D

Hur mår du idag?:)

Dom där bilderna var sjukt coola:)

sv; Är det du på den eller? (den med naglarna) ;D

SV: okej;)

Joo det är bara bra:D

hejhej!

otroligt fina bilder du tar.

men du, bara en fråga.:)

tror du att du kan göra en header till mig? :)

hellst vill jag då ha den gratis. men bara en fråga. just bara för att du är så otroligt duktig!

mejla mig eller skriv en komentar på min blogg.

kram!

Svar: Tack så mycket. Lite nyfiken på inställningarna när du fotar vattendroppar, jag vet att jag har frågat förut, men jag är glömsk ^^

Hur får du de fina färgerna i bilderna?

Du tar så otroligt fina bilder, men det vet du ju redan, jag har velat testa och börja fota med blixt. Vad kostar din blixt?

Jag antar att det är stor skillnad på blixt o blixt som det är med objektiv. Men jag har nnooooll koll på blixtar. Lite tips på hur man ska tänka osv. vad kostade ditt?

Ny "Finn Fem Fel" tävling i bloggen !

Lycka till =D

Megasnyggt! :D

mycket vackert!!! MEN hur gör du? skulle vilja prova på ngt nytt

Tack på förhand!!



//K

så otroligt snygga! jag förstår inte hur du får till skärpan så himla bra! Snyggt jobbat iallafall!

sv; Oh vad fin du är då :O ;D



Hoppas du får en überkulig fredag :)

Tack så mycket jag ska testa det direkt!!

sv, Ja det är tydligt det ;)



Hoppas du får en trevlig helg

tack snälla för att du svarar =) nu till nästa fråga...vad har du för inställningar?= o var får man tag isådant papper?



tack på förhand

Johanna;)

Vad har du för kamera?=O

Selma

Kan du inte göra ett redigeringstips när du visar hur du redigerar dina vattendropps bilder? ^^,

Svar till "Selma"

Jag redigerar inte mina vattendroppbilder så mycket. Oftast bara levels, skärpa och förstärker färgerna lite ibland.

sjukt fina!

Hallonblomma@bdb

Jag ÄLSKAR dina bilder, nu akn inte jag fotospråk men: hur får du så bra skärpa på motivet och "suddig" bakrund. Har för mig att jag har läst att om man har kort slutartid så blir det så, äre sant ?

Asså shit vad fina bilder du tar!

fina foton! (:

sara

visa hur det ser ut när du fotar dom backstage? :)

sjukt snygga! en fråga, vad för inställningar har du när du fotar vatten, som t.ex. dom här?

Alltså snacka om att äga på att fota!<3

Underbara bilder! :D

jättefina!

Blir inte kameran blöt när du fottar vatten?

Och färgerna på i vattent gula/gröna/blåa nyanserna är dem dit redigerade eller är dem sådär orginal? :)

den bilden längst ner ser ut som en kvinna, typ en pinuppa som ligger på rygg, stödd mot armbågarna och med benen rätt upp i vädret :d HAHA. men grymt fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: