Nytt på bloggen

Jag hade tröttnat väldigt mycket på min header. Har tidigare försökt göra en ny, men har inte gått så bra :P Fast idag har jag gjort en som jag blev nöjd med :D
Har också gjort en fotoremsa som ligger i menyn..
Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på detta :P


super fin! :)

hahahaha! näe, men bilderna ser så goda ut =D o ja älskar din nya header =D <3

Varse =D haft en bra dag då? :P

Jättefint :D

Läste på FOKIS blogg om JUMBO HOSTEL flyghotell. Har du hört talas om det förut? :) Kolla in det!

den var ju fin

Heej Heej.

Jättefin blogg du har, jag är oxå intresserad av foto, den nya designen var jättesöt :D



Kram Emma

fin :d

Looking good! :)

Jätte fin :) <3

Skriver samma sak igen, galet läcker! ;)



Är andra bilden från höger från Kreta förresten eller ser jag helt fel?

hur har du gjort din header ? :) asso just den svarta tjejen undrar jag mest om :P

varsegod =) allt bra?

Åh, det blev jätte fint :D Känner igen bilderna från headern :D gillar't ♥

jamen ja t'nkte bara dom va så fina :D

vad gör du :D?

åh va roligt :D ne ja vet inte bara blogga :P

Jätte snygg header! Jag har tröttnat på min för länge sen men kommer aldrig igång med någon ny :P

SV: så lite så! Haft en bra dag? :)

Jätte fint blev det:D

tanja

jätte snyggt !

tyckte om din gamla med, men denna ser mycket mer profissinel ut eller vad man ska säga :p

men vad heter det som ser ut som en filmrulle med alla bilderna i?

ha det bäst! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: