Nathalie

Idag fotade jag min granne Nathalie :)) Andra gången jag fotar henne och det blev lika fina bilder denna gången, om inte bättre :P
Kan ju säga att det var snö och flera minusgrader, inte lätt att inte se ut som man fryser på bilderna, men det lyckades hon väldigt bra med tycker jag ;P


Använder du reflexskärm eller något liknande till bilderna? :)

Sv: Okaj, du får skaffa dig en liten assistent ;)

vart ligger detta stället? =)

vart fotade ni? eller var ligger det? :)

Guud vilken härlig miljlö :O!!! Jag vill me fota där!

Jaa jag får göra de :D!

Fina :)

supersnyggt.

Man skulle kunna tro att det är mitt i sommaren om det inte vore för snön mitt i allt.

Riktigt fina bilder blev det.

Snällt! :D

Bilderna är helt underbara! hon är så vacker tjej :)

Vill också stå modell igen :(

Hej! vill bara säga att man blir väldigt inspirerad av dina bilder! Dom är sjukt snygga och du har liksom en egen stil som inte andra har, du är grym (A)

vart ligger det stället? :)

Som alla andra skrivit.. Riktigt fräck miljö. Vart ligger de någonstans? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: