Fiskebäck på morgonen och kvällen

Fotat lite mer bilder från Fiskebäck nu, håller på med en foto-uppgift.
I morse åkte jag dit för att fota innan soluppgången typ, tur att pappa körde mig :P Tog några bilder snabbt bara och åkte hem igen och sov :P
Åkte dit nu på kvällen också, kolsvart och iskallt var det ;o Ganska jobbigt att stå och vänta bara (fotade med ganska långa slutartider)
Ska ha redovisning på Tisdag ;o Läskigt :P



Vackert!

Fina bilder, gillar speciellt de två sista.

Förstår att det var lite kallt:-)

Mvh Anna

Älskart!

Häftiga nattbilder blev det i alla fall! :D



Btw. Skitkul att du alltid svarar och tackar för kommentarer! :)

Riktigt härliga bilder! Btw, jag har gett dig en "Kreativ Blogger Award" :) Kika in på min blogg och ge bort en award du med ;P

Hej Johanna, jag har gett dig en kreativ blogger award hos mig ^^

Ha en fortsatt bra dag! :)

Fina bilder =)Lycka till på redovisningen, de kommer nog gå super bra =)

Underbara bilder! Jag älskar draget i himlen du fått på de två sista! Tycker det är en läcker effekt!

Tom

tja, vad för objektiv har du använt till bilderna?

hur får du himlen så tuff?

typ som den "svishar" förbi :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: