Vinter

Övningskört idag. Tog med mig kameran för jag ville köra någonstans och fota. Blev ett ställe vid havet några mil från Göteborg. Kul att fota på något nytt ställe, brukar oftast bli samma när man måste åka buss :P
Fint väder och flera minusgrader :)) Ganska halt på vägarna också ;o

Pappa fick köra hem :P Dom två sista bilderna tog jag från bilen..

Hejhej,

Du tar verkligen fina bilder ;)

Rebecka

Hejsan,

du tar helt underbara bilder. Jättekul att kolla på :)

Enormt vackra bilder, grymt imponerad! Finns det möjlighet att få tag i dem i större upplösning (1920 x 1080 samt 1920 x 1200 tänker jag främst på) för typ desktop bakgrunder, etc.

Härliga som tusan!

Jättefint! :D

Jätte snygga HDR-foton! Har inte testat HDR ännu för man måste ju ha något särskilt program och det går inte att göra i photoshop ännu vad jag vet. Eller finns det något tillägg till ps?

HDR är ju rätt så nödvändigt när man vill få solnedgångsfoton att bli som man ser det på riktigt.

Jättefina bilder som alltid :D

svar: Jaha! Men det är nog lite krongligare på photoshop. Men det måste jag testa

shit vilka fina bilder du har! :D kram ! :)

Jättefina bilder! :) Gillar spec den översta i detta "VINTER" inlägg :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: