Avatar

Idag var jag och Viktor och såg Avatar i 3D. Tycker att det var en bra film, men man visste ju vad som skulle hända, den var rätt förutsägbar :P
3D-effekterna var inget speciellt tycker jag, men det var ändå kul att se den i 3D. Den var annars väldigt bra gjord, inte lik någon annan film så mycket på det sättet.

Filmen skulle börja klockan 14.00, men när den blev 14.15 och filmen inte hade börjat (inte reklamen heller) började man ju undra :P Då var det någon som kom in och sa att dom hade problem med någon dator som dom skulle starta om och det skulle ta 5-10 minuter.
Klockan blev 14.35 typ och filmen hade inte börjat så då kom en annan i personalen in och sa att filmen skulle bli inställd och att alla skulle få två st ersättningsbiljetter var.
Jag och Viktor väntade lite eftersom det var så många som skulle ha biljetter och klockan 14.50 sätter reklamen igång! Så vi fick se filmen + att vi fick två biljetter var :P Hur bra som helst tycker jag :D


Gunnar

Vill du gå o se den med mig??!!??!!?!

<333

Puss

/Gunnar

hahha vad härligt :)

Tyckte med den var bra, men inte alls så bra som man förväntat sig..

var ju bra det fick se filmen nya biljet

haha , ibland är det bra att vänta :)

Har också sätt den , och själv tyckte jag den var jätte bra! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: