Älvsborgsbron

Jag åkte till Röda sten förut och fotade lite. Det var iskallt och blåste mycket så det var ganska jobbigt :P
Blev några bilder iaf..


Himla snygga bilder alltså! :)



SV: Jag har varit ute och fotograferat idag jag också!

Och badat hundar, typ!

bra det jo med mig är det bara bra

bra det jo med mig är det bara bra

den sista bilden är riktigt vacker! :)

Svar: okej, hehe men jag menade flickan i svart, asso hon som tar ett kort på din header :P



p.s. väldigt mäktiga bilder!! :P

SV: Vad skönt att höra, med mig är det prima! ^^

Fina bilder!



Vad hittar du på med ikväll då? :)

SV: Varsågod :)

Jag tar det bara lugnt, tänkte kolla på en serie eller något snart :)

Svar: okej :P

Har kollat lite på din blogg nu, många snygga bilder!

Härliga bilder=)

jättefina jue =D

Allt bra med dig?

Jättefina bilder!

Oj! Gu vilka fina bilder :)

Halloj! Planer för i helgen? :)

Så lite så :D

jättefina :D

Jag var också ute och fotade och höll på att frysa ansiktet av mig!!!

är lite krasslig, men på bättringsvägen! :)

ja har varit sjuk sedan 30december så =)

Himlen blir så himla snygg när man har HDR! Första bilden gillar jag mycket! Super snygg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: