Snöflingor

Blivit ganska mycket bilder på snö nu, men finns inte mycket annat att fota :P Förut fotade jag lite snöflingor som hade satt sig på mitt fönster :P Denna gången blev jag iaf nöjd med bilderna :P haha


grymt snyggt !

Hur fick du bakgrunden bli så snygg ? ;d

hur tar du sånna bilder? :o

Mina

Hur förstorar du så mkt o samtidigt har sån bra skärpa?

Snälla svara :) <3

okej :P då måste ja köpa nåt sånt macroobjektiv då :)

Svar till "Mina"

Jag har inte förstorat dom :P Fotat med macro, sen har jag klippt bilderna lite efteråt bara :P

Wow! Hur kan du fånga dom sådär enskilt? :o

Hej på dig, hoppas allt är bra, lämnar bara ett litet avtryck och önskar dig en trevlig kväll!



du tar GRYMMA bilder, jag gillar också att fota och önskar att jag vore lika duktig!



Kram Erica

sv:

Men blev det inte typ... klumpar av snöflingor? xD

FINT!

Men Jesus! Hur i helskotta....? xD

shit vad fina!

Du ska verkligen vara nöjd med dom!



en nyfiken fråga (A) var bor du ?

Kram!

varsågod :D

Gud vad fina! :o

Sv: Jag håller med fullt ut!

FAAN VAD coola bilder :o

as snyggt!

VArsågod.. :D

delta gärna i min tävling!

skriv två saker du gilar med dig själv!

jag utser 5 vinnare i slutet av veckan,

vinn länknig och spridning av din blogg,

kom igen nu!

tävla tävla! (LL)

sv; var så lite så :)

vad har du gjort idag då ? :D

Snyggt gjort, snöflingor är ju så himla vackert! :)

åhoj, är det så de ser ut ensamma de små rackarna som mest bildat högar utanför mitt fönster? Riktigt nice, gillar hur du verkligen fångat hela snöflingan, svårt!

herreguuuud vad duktig du är ! helt sjukt !

har du några tips hur man blir bättre på att fota ? :)

gud så fina bilder ! :D

älskar den första och fjärde !

du är grym !

Mina

Alright ;D tack så mkt för att du svara :) <3

Faan vad snygga!! Objektiv? :D

Väldigt fina bilder! :)

bra du lyckades här :>

Utnyttjade du dig bara av själva macrofunktionen? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: