Färgglatt

Hade inget att göra så jag fotade lite vatten..
Vill att det ska bli sol så man kan gå ut och fota ;o


wooow ...

du e helt jävla ortolig!

Hej!

Hur gör du när du fotar en sånhär bild?

vore kul att veta :))

Tack, love your bloggggggggg <3

ge mig din kunskap ! :D du är så grymt duktig!:)

Sv. Hur från man tag i det?

Jätte vacker!!

Mina

Jättesnyggt med blomman på sidan :D <3

elin

fina bilder!:) hur gjorde du när du fotade den här bilden?:D snyggt med blomman!

Svar till "elin"

Tack! :)) Läs här för att se hur jag gjorde.

http://stargirlphoto.blogg.se/2009/december/vattendroppar.html

hur gör du så vattendropparna blir olika färger?

är det bakgrunden ? eller lampa ? xd vore bra att veta (y)

Anonym

hon är inte duktig, hon tar bilder från andra.

Och det påstår du för att...?

Har du sett någon annan med samma bilder eller?

vad använder du för inställning när du fotar vatten?

Skulle varit bra att veta:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: