Färger

Jag fotade lite i ministudion idag :P

 


Anonym

Mina tånaglar är mer kreativa än dig.

FY FAN sån jävla skit du fotar!

Varför kollar du ens min blogg då om du tycker att jag fotar sån skit? ;P

Inte illa!

yrla

riktigt snyggt! nig mina favoritbilder från din bligg so far!

Underbara färgklickar! Väldigt kreativt! :O)))

NAJS :D

skit i såna människor som inte vågar stå för vad de tycker genom att hålla sig anonyma...vi e många som faktiskt tycker om dina bilder!!! du e dessutom kreativ!!!



//K

Anonym

Du suger på argument.

Det kallas kritik.

Jag kolla din blogg, jag tyckte dina bilder va usla, så jag kommenterade.

Inte mer med det!

Haha! Och du fortsätter kolla min blogg?

Jag kallar inte det där för kritik, du kan gärna få förklara för mig vad som är så dåligt, men skriver du bara sådär så är du bara töntig och omogen :P Anonymt också, det är ju bra att du vågar stå för det du skriver...

riktigt fina bilder! älskar alla dem olika färgerna! :)

Sjukt fina bilder!

Jätte fina bilder :))

fina färger luuuve :D

mktmkt härliga bilder ((:

fina bilder !

Jag är kär i din blogg och jag är HELT kär i dina bilder! :>

skitfina bilder ,verkligen :)

anonym

jag älskat vekligen dina bilder,

så jävla nice :D

ida

gillar färgerna verkligen!!

ÅHH, SKITFINA BILDER :O

du har talang!<3

Hej! Progma på bilddagboken här. Trevligt med så mycket fina bilder. Gillar dina stilleben du har tagit. Och en del av dina glasbilder. Du råkar inte vilja lägga till mig på msn för massa fotosnack?

hej :)

dina bilder är mer än fantastiska !

men jag skulle vilja fråga en sak :) redigerar du bildena så de sur ut som de speglar sig eller har du en spegel under ? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: