Borås Djurpark

Idag åkte jag till Borås för att träffa Sandra :)) Vi var inne på Borås Djurpark en stund och jag fotade djuren :P Det var kul, men var inte så många djur ute. Tråkigt att tigrarna och lejonen inte var på fotohumör idag ;o Dom bara låg där inne i sina hus. Förra vintern var tigrarna mycket roligare :P
Såg en giraffbebis som föddes i natt, den var jättesöt, men kunde inte ta bra bilder på den för det var typ avspärrat där så dom inte skulle störas. Fotade andra bebisar som zebror och apor ist :P
Lite roligare att fota där på sommaren, men det är ju långt kvar så var tvungen att åka nu när det hade öppet på sportlovet :P

Klicka på bilderna för att se dom större

Dålig bild, men måste lägga upp en på giraffbebisen också :))


Jättefina bilder, nu längtar jag supermycket till sommaren så jag kan åka dit och fotografera xD

Rätt sjukt att geparderna kan vänja sej att lev i snön :P man tycker ju att deras naturliga miljö är rätt tvärt om ;)

Fiiina :D

Fina bilder på djuren! =)

Johanna Fåglund - Foto om Kungsbergets snowpark:

Gillar bilderna :D



Svar: Tack så mycket! :)

Riktigt fina bilder.

Jag ÄLSKAR dina bilder, grym är du! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: