Askim

Solen kom fram en stund idag så jag blev tvungen att åka och fota :P Hade inte så mycket tid på mig så åkte till Askim :P
Blev väldigt dimmigt i slutet, men jag kunde inte få så bra bilder på det ;o Det var mycket finare på riktigt!

 

 


Otroligt vackert!

Du är grym på att fota (Y)

(:

Charlie

Hehe, du ljuger, det var visst fina bilder. ;)

vackert! mycket vackert!!



//K

Dimmbilden är min favorit :D

Älskar dem!

Ja det är de verkligen.

Okok.

Ja det blir min premiär resa utomlands :P

Jättefina bilder, gillar speciellt fjärde bilden.



Mvh Anna

Sjukt fint!!! :D :D

galet snyggt!

Helt underbara landskapsbilder!! Fantastiska färger! Den fjärde är väldigt speciell i ljuset och med spåren som leder in i bilden! Du är duktig du! :O)))



Jag ska absolut försöka vara med i din fototävling för vem vill inte ha en reflexskärm! :O)



ha en fin helg!

Sorry....jag måste vara trött för det blev lite fel där! Det var ju inte du som hade tävlingen!



Men jag önskar dig fortfarande en fin helg! :O))

Hur fixaar du himlen på tex bild 1, 2 och 3? :)

otroligt fint!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: