Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag så då får det bli lite bilder på hjärtan :))


Hej!

jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag heter Isabelle och är Annelies dotter. Jag brukade ärva kläder av dej förr. Jag ville bara säga att bilderna och bloggen är jätte fin, men jag unrar om det kostar att vara medlem och använda photoshop?

tack på förhand :)

jättefina bilder :D

dock så ser sista bilden, den gråa med ett rödaktigt hjärta, lite konstigt ut vi lillfingret :S

hehe, näe, tycker nästan att lillfingret ser dit "klistrat" ut på nåt sätt :S

okej :)

Jag gillade bilden på ljusen, den var riktigt fin :)

varsågod :D

Så sjukt fina!

Jävlar vad fina bilder! :D

helt underbara :D

grymt fina bilder du tar ! :)

Dom med isen är fina!

Och hur har du fixat till hjärtat på bilden med ljusen?! :D

Underbara bilder å snygg banner!!! ;D

Kika gärna in hos mig! Kram C ^^

Hoppas du fick en bra dag :) Fina bilder! ♥

gud vad fina bilder ! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: