Vinter

Har varit ute på en lång promenad idag med min kamera :)) Det snöade massa igår på kvällen och idag var det sol, så det var väldigt fint ute. Jag åkte till Änggårdsbergen och gick där tills jag kom till Botaniska. Det tog ungefär tre timmar för mig att gå den vägen. Blev en hel del bilder också som jag ska kolla igenom lite senare och redigera. Redigerade en bild lite snabbt nu..


du är grym!

Herregud vilken fin bild. Du e grym som vanligt !

Jag fotade också snöbilder idag men det var så satans kallt att mina händer strejkade, du kan ju gå in och kolla på dom få jag fotade och säga vad du tycker om dem, kanske något jag kan bättra på. Hade dock inte bästa ljuset!

Rebecka

hej, jätte fin bild men jag har länge undrat hur du får till de där "prickarna" inte dom som skiner utan de där runda grejerna som ser ut som sol reflexergrejimojer.

haha okej det är ett under om du förstår vad jag menar men, tack iaf för en jätte bra blogg!

Fy sjutton vilka bra bilder du tar kvinna :O :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: