Mellandagsrea

Idag träffade jag Pernilla vid 13.00 för att kolla lite i nordstan på mellandagsrean. Inte så farligt mycket folk i början, men blev riktigt mycket vid 15-tiden ;o Jag hittade inte så mycket, var rätt utplockat överallt. Hade inte tänkt köpa mycket heller eftersom jag inte har råd med det :P Men ett nattlinne köpte jag och två st näspiercingar, sedan två lila piercingkulor som jag ska ha på min industrial :)) En present till Tobias som fyller år i januari hittade jag också. Härligt att ha det klart :P
Kom hem för en stund sen, så nu ska jag fortsätta redigera bilder.. Var så himla fint i måndags med sol, snö och dimma :D
Här är en bild som jag tog från bussen när jag var på väg hem från Tobias igår :)) Kameran kom upp snabbt när jag såg att det var så fint med solen och ljuset ;P



Jag fixade en Gilla-knapp på min blogg igår också. Den sitter i menyn under alla kategorierna och det. Så nu är det bara att klicka där om ni gillar min blogg :D

sv. varsågod :D!

Anonym

Du tar riktigt fina bilder asså ! :]


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: