Julklappar

Hoppas ni hade en rolig julafton och fick massa fina julklappar :)) Det fick jag iaf! Fick ett 35mm 1,8 + UV-filter, pengar, en spets-top (eller vad man ska kalla det), en reflexskärm 110cm, platt/locktång, presentkort på Frölunda Torg + lite andra småsaker. Det jag fick av Tobias finns på bild lite längre ner :)) 


35mm 1,8


Denna fick jag av Tobias :))




Nej, det är inget riktigt objektiv. Det är en mugg :P Ett sånt riktigt kostar runt 15000kr


Fick ni några roliga julklappar då? :))

Jag beställde hem en objektiv-mugg, som du fick fast en kopia av ett canon istället :P Lite små-collt ju!

Tack! :)

Oj hjälp vilken häftig mugg ! :D

Vart kan man få tag i en sån? avundsjuk JAg MÅSTE ha ett/en Nikonoptikmugg ^^

Åååh vill också ha en sån mugg!

Kajsa

Gud vad gulligt:)

Henrik

Jag har den muggen som ritkigt objektiv ju:D va fränt att den finns som mugg:D haha


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: