Jobbigt . . .

Som nog alla har märkt nu har en ful bloggshopping-banner dykt upp på alla bloggar på blogg.se! Vet inte om den är tillfällig eller inte, men jag stör mig väldigt mycket på den. Har inte speciellt stor skärm, så den tar mycket fokus från bloggen tycker jag..
Hittade precis en protestlista som Killer Colours har gjort mot denna bannern som jag tycker ni ska skriva på om ni också tycker att den är väldigt jobbig och störande. Så kan man hoppas på att den försvinner..

Klicka här för att komma till protestlistan
Glöm inte att ni måste klicka på en länk i ett mail ni får innan era namn kommer med på listan..


jag vill protestera!

ja visst är den jobbig !

sv; Tack så mycket! :D

Hej!



Jag har dragit igång hela två tävlingar hos mig.



Du hittar dom här:

http://emmset.blogg.se/2010/december/tavling-sumopix.html

http://emmset.blogg.se/2010/december/vinn-valfri-dekal.html



Välkommen in och lycka till! :)



(Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här "reklam")

vad har du för kamera?

Håller med, fult!

Jag instämmer!

okej är den bra ? xD


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: