Is

Idag när jag kom ner till köket såg jag att det var en liten fläck med is på fönstret. Hämtade kameran och fotade lite med mitt macro. Tycker is är så fint! :))



Jättefina, jag älskar de fina mönsterna som isen skapar! :D

jag förstår inte hur du lyckas ..

haha, as fina va dom iallafall !

fantastiska bilder:D antar att du är nöjd med ditt macro-objektiv? funderar på att skaffa mig ett riktigt bra macro så bra och höra om andras objektiv lite först (:

Hejsan Johanna! (Eller i min värld känd som McFly)

Jag beundrar dig djupt, och det vore verkligen snällt av dig om du kunde säga vad du tycker om mina bilder, vad jag behöver tänka på och liknande.

Vore stort!



Kram ida. (idafoto.blogg.se)

sjukt nice! ;o

Snygga bilder:D

Vilken vackra bilder! :O Vad har du kamera samt objektiv? :)



Kram! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: