Gårdagen

Det blev en bra födelsedag igår även om jag var sjuk. Var först ute lite med Erika. Vi gick till 421 och tittade lite i affärer, jag köpte en present till mig själv på Mediamarkt ;P En simpsonsbox, säsong 13. Nu har jag alla boxarna :P När jag kom hem igen var klockan typ 3. När mamma kom hem från jobbet fick jag lite presenter :)) En mössa, ett par vantar (utan fingertoppar), det var bra för jag behövde nya. Fick också en ring med en orm. Har letat massa efter en sån sen i somras :P Denna har Kenza designat, dom hade beställt tre st i den storleken och alla tog slut innan dom hann packa upp dom :P Tur att mamma fick en av dom :D Sen fick jag pengar också. Av Viktor fick jag presentkort på Frölunda Torg :))
På kvällen gick jag och min älskling på bio. Vi såg Devil, den filmen där fem personer fastnar i en hiss. Tycker den var rätt bra, slutet kanske var lite löjligt, men det hände rätt mycket för att handla om en hiss :P Efter filmen var jag hos Tobias en stund. Bra att jag hade tagit bilen dit :P Kom hem lite efter 1 tror jag.. Sen la jag mig och kollade på min nya simpsonsbox :)) Fast har redan sett dom avsnitten innan :P 
Hade en bra dag iaf och tack för alla grattis jag har fått på både bloggen, facebook och bilddagboken :)) Tog ett tag att svara på allt :P

Här är bilder på ringen jag fick och min mössa som är jättehärlig :D



Bilden på mig är lite knäpp, men jag skyller på att jag är sjuk :P Där ser man lite också hur ringen ser ut på, riktigt snygg tycker jag :D

Riktigt snygg bild på dej!

Älskar verkligen ringen :)

vart köpte du mössan?:D

Svar: Tack så jättemycket, kul att du gillade mina bilder :) Ha en toppenkväll :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: