Frost på bilrutan

Skulle ta bilen till Arbetsförmedlingen förut, men innan jag skrapade rutorna fotade jag frosten lite :P Var inte lika fin frost som det var på köksfönstret för nån vecka sen, men bilderna blev väl okej ändå :))
Fick inte så mycket hjälp från AF, fast hade inte väntat mig så mycket. Men man blir ändå väldigt sur på dom! Hade tydligen fått en ny handläggare också utan att veta om det, som förhoppningsvis kontaktar mig imorgon och inte om två månader som det tog sist när jag väntade på ett svar!



Det är svårt att hitta en bättre fotograf än dej o.o

Du är jättebra på att fota ! Jättefina bilder :)

Underbara mönster i den nedersta bilden ! mycket fint :D

Jättefina bilder!

Usch ja jag vet hur det känns jag gick hos en och samma handläggare och sedan när jag kom dit nästa gång så sa dom att jag hade fått en ny. Och jag bara ehm okeej och när tänkte ni meddela mig det liksom :(

Men OFTA! Ja det är superbra med utbildning, till mig sa dom att jag skulle fundera på att arbeta som något annat än det jag var utbildad till man bara jahaa ska jag slänga bort 3 års utbildning liksom! Det är så jäkla dumt!

SV: Jaa eller hur sedan kan du ju sälja bilderna till andra också och tjäna pengar på det! Men trorAF har väldigt svårt för dom estetiska/konstnärliga jobben!

Åh, underbart fina bilder!

åh tack så mkt vad glad jag blir ! jag äskar dina bilder !

Alltså! Det är otroligt vad duktig du e XD väldigt avundsjuk, önskar att jag kunde fota som dig :)

supermega fina bilder !

Underbara foton gånger 10000000000000000.....

Gud, jag skulle verkligen vilja fota som du. Alla dina bilder är verkligen helt underbara :)

God jul :D

Jossan

Hejsan! Hur gör du för att ta såna frost bilder?? skulle ta på bilrutan idag men blev jätte dåligt. Vad gjorde jag för fel?? måste man ha ett macro?? vad hade du för slutartid osv?? helt enkelt hur gjorde du?? mvh jossan

jättefina! :D

Ha en bra dag

Verkligen snygga bilder...


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: