Bloggtrafik

Kommer ni ihåg sidan jag skrev om en gång där man kan få mer besök till sin blogg? Tänkte bara påminna er om den. Tycker att den funkar riktigt bra faktiskt, fick väldigt många besök av den.
Gå in och bli medlem hääär så kommer ni också få besökare :))

Såg tomt ut utan en bild. Klickade bara på något datum bland mina mappar och det blev denna bilden från i våras..

 

Tänkte också be er att gå in och rösta på min bild i Olivias fototävling. Jag tror inte att jag ligger så bra till, så jag behöver alla röster jag kan få! Jättesnällt skulle det vara.

Gå in här och skriv "nummer 12" i en kommentar.. :))


jag hittade dig genom den sidan :DD

Haha perfekt jag satt precis och tänkte på vad sjutton den sidan hette! Men nu är jag medlem iaf ;)

Älskar dina bilder, jätte inspirerande ! :D

Fint bilde

Jag rösta, lycka till :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: