Party Girl

Video till McFly's nya låt Party Girl! Den är lite skum, men den handlar om vampyrer :P


Nooohe, vad har hänt med dem............?!



Harry's mage var visserligen ganska skaplig, men det var nog det enda.. :(

Sv: Galna gossar, minsann! Där sjönk dem hästlängder i mina ögon... och öron.

Sv: Sanna ord!

jag älskar mcfly innan, men sen typ 2008 så blev de bara för poppiga och jag slutade gilla dem. Denna låten är ganska elektronisk och den gillar jag.



Gillar dina bilder, de är helt underbara! Hur är CS5 föresten :D

Mcfly är så jevla bäst! Älskar de. Party Girl är asgrym :)

Nje, gillar inte "nya" McFLY :( Förra skivan som var så bra.. :/

Fan vad upp pumpade dem har blivit. Och då menar jag kropparna. Dem låter likadant enligt mig. Men att dem har fastnat i vampyrträsket som alla andra är inte bra. Hoppas dem tar sig därifårn snart :P Annars var de faktiskt ganska bra! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: