25 Juli 2010

Vi kom ner till stranden lite tidigare än vi brukade och vi låg där hela dagen som vanligt :P Vi beställde lunch ner på stranden denna gången. Efteråt gick vi upp till hotellet och köpte glass på vägen :P På kvällen skulle vi äta middag på vårat hotell igen. Lite senare började servitörerna dansa, dom hade typ någon låt dom brukade dansa till och sen började dom bli lite skumma, tog av sig tröjorna och lite så ;o Hahah..
Jag, Viktor, Niklas och Sanna spelade kort igen. Denna gången gick det lite bättre för mig :P Jag och Viktor kom delad etta :P
Jag har fotade ingenting denna dagen förutom på kvällen, så det blir inte så jätteroliga bilder :P Mamma fotade lite på stranden också när jag och Sanna badade.







Niklas började bygga ett korthus..

Det blev större :P

Och sen jättestort :P Sen blåste han sönder det med min solfjäder..


Pappa och Rainer bröt arm. Pappa vann :P Detta får bli sista bilden för denna dagen ;P

sv. okej då gör ajg det i morgon ;D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: