Universeum








åå vilka härliga bilder!

jag tycker att du tar så fina bilder

själv gillar jag oxå att ta bilder men jag har bara en kamera på 6 megapixlar inte systemkamera ;(

och sen har jag bara min mobil,

så att du vet så följer jag din blogg varje dag :D ♥

Underbara bilder :)

Najs, grymt snygga foton :D Du är superduktig!

Vilket objektiv använde du när du tog dem här bilderna? Jag var på universeum för ganska länge sen och jag använde mitt macro. Jag kom inte i närheten av såna bra bilder. Dessutom funderar jag på att köpa ett nytt objektiv. Något du tycker är speciellt bra som man borde ha? Kram

becka

jo alltså det skulle vara kul och så om du skriver vilken kamera och så du använde när du fotar. jag skulle tycka det skulle vara jätte intresant o så ^^

tack för en sjuk bra blogg älskar verkligen dina bilder ;D

Svar till "becka"



Jag använder alltid Nikon D80 om det inte står nånting annat. Blir jobbigt att skriva vilka objektiv jag använder på varje bild för jag byter rätt ofta.

Här kan du se hela min kamerautrustning

http://stargirlphoto.blogg.se/2009/october/min-kamerautrustning.html



Tacktack :))

Var du tvungen att ha en ormjäkel först, fina bilder, men rös i hela kroppen ju! Den var så verklig. Isch

skulle ja kunna få din msn och kontakta dig om det här med fotona , alltså ja letar efter en bra kamera som din ;o

Pinjee

Jag äskar bilderna i mitten med Fiskarna och Apan

eller den första och sista med ormen :))


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: