Guuult :))

Härligt att det äntligen börjar komma blad och blommor på träden och buskarna nu :))
Var i stan idag med Amanda och Pernilla, köpte lite saker tills imorgon. Såg att träden vid järntoget snart har massa rosa blommor :D Måste fota där någon dag när dom slått ut helt :)) Hoppas bara det blir bra väder nångång :P
Hade inget att göra när jag kom hem så jag tog med kameran ut och fotade våran buske här utanför med massa gula blommor :P Varit molnigt hela dagen och regnat lite då och då, men ändå fick jag blå himmel på bilderna, fanns en liten blå lucka på himlen när jag fotade :D Bilderna blev inte så speciella, men ändå ;P


Svar: Tack så mycket! :)

Härligt ljus! :)

molly

hej, jag älskar dina vatten bilder!!!

kan du inte berätta hur du gör?

ha det bra :D

Jaha, skit smart! :D Och tack!

Svar till molly:



Tacktack :D

Jag har gjort ett inlägg där jag visar hur jag gör :P Där hittar du det :))

http://stargirlphoto.blogg.se/2009/december/vattendroppar.html

Verkligen jätte fina :D

Var o skogen idag, och så många vitsippor det finns!

Sjukt vackert :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: