Fota med Pernilla

Igår var jag och Pernilla vid Röda Sten och fotade :)) Svårt att välja vilka bilder jag ska lägga upp så det blev några stycken :P Hehe








Försökt hur länge som helst med att ladda upp dom här bilderna.. Efter två timmar hade jag bara fått upp en bild ;o Sen gick jag ner till köket där vi har routern och testade, då gick det mycket fortare ;o

Cool vägg att fota vid! Gillar nog de två bilderna på dig på näst nedersta raden bäst där klottret är ur fokus. Och du är ju grymt snygg som vanligt om jag får säga det :)

Älskar bilderna på dig!

du är så söt :D Men dom andra var såklart också fina. Men dom var mina favoriter!

Sista bilden på dig va väldigt lik Avril Lavigne :D

Fin blogg!:)<3

ska vi följas vi bloglovin?:)<3

Okej;)

alicia

snygga bilder

sv. okej, snygga!

älskar dessa färger i bakgrunden, grafitti är sjukt nice. några dutiga grabbar ska spraya det i vår studio ;)



hm.. ikväll blir det nog andra avenyn och massa mys bara ta det lugnt :)

SV.joodå :)

planer för helgen?

vad använde du för utrustning i denna fotosession? skulle vara kul att veta ;)

dom två näst sista bilderna var helt underbart snygga!

Bilderna fick en cool efftekt av graffitibakgrunden ;)

SV. okej!

tack för ditt svar :)

Anonym

Tjusiga bilder..

Pinjee ♥

Jag tycker om 3:de och 4:de bilden samt den sista :))

Va fin du är!

fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: