4 April 2010

Tidig match denna dagen så vi var i hallen redan halv 8 typ. Började med att ta lagfoto och sen var det två matcher innan vi åkte tillbaka till hotellet. Förlorade båda matcherna och var ute ur cupen. Men det var ändå lite bra för då blev måndagen en ledig dag utan handboll ;P Hehe..
På kvällen åkte jag, mamma och pappa in till stan för att jag skulle ta lite kvällsbilder. När vi var på något torg ser jag massa människor uppe i ett klocktorn. Såklart var jag ju tvungen att gå upp dit också och fota. Det kostade typ 20kr för mig att gå upp dit så det var det värt :P Shit vad jobbigt det var att gå upp dit då.. Blev några bilder där uppe sen gick vi mot vattnet och åt middag. Efter det gick vi ut på någon bro så man hade utsikt mot Karlsbron och fotade lite. Sen åkte vi tillbaka till hotellet.

Den jobbiga vägen upp till klocktornet :P

Utsikten var inte dålig ;P


Jättefina stadsbilder! :D älskar sådana bilder där man ser allt ljus som staden erbjuder på natten ;D

Fin blogg och grymt coola bilder!:D

sååå galet duktig är du !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: